M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Harnaś sponsorem tatrzańskich orłów

Maciej Burlikowski | 16 października 2013, 06:00

Marka piwa zostanie oficjalnym sponsorem tatrzańskiego orła przedniego i otrzyma nową wizualizację.

Firma piwowarska Carlsberg Polska, producent m.in. piwa marki Harnaś, zawarła umową z Tatrzańskim Parkiem Narodowym, dzięki której Harnaś zostanie oficjalnym sponsorem tatrzańskiego orła przedniego. Z tej okazji marka otrzyma nową wizualizację – na początek na opakowaniach oraz materiałach POS.

Marka Harnaś, która nierozerwalnie związana jest z klimatem gór i ich przyrodą, angażuje się w zapewnienie ochrony gatunku orła przedniego ściśle kojarzonego z Tatrami. – Mamy nadzieję, że nasz wkład we wsparcie orła przedniego pomoże temu gatunkowi odzyskać należne mu miejsce oraz utrwali go w kulturze i górskim krajobrazie – mówi Maciej Szydłowski, junior brand manager marki Harnaś.

– Liczymy na to, że dzięki wsparciu marki Harnaś i jej konsumentów nasze służby zostaną doposażone w wysokiej klasy sprzęt, który usprawni monitoring orła. To pomoże nam lepiej go poznać i chronić. Chcemy również edukować turystów o konieczności zapewnienia orłom spokoju, dzięki czemu być może odzyska on utracone ostoje – mówi z kolei Paweł Skawiński, dyrektor Tatrzańskiego Parku Narodowego.

Carlsberg nie ujawnia, ile rocznie przekaże na rzecz TPN.

Nowe etykiety Harnasia zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

Ostatnie reklamy telewizyjne tej marki przygotowywała agencja Red8 Advertising, a obsługą budżetu mediowego Carlsberga zajmuje się PHD Media Direction. Obecnie w grupie Carlsberg trwa międzynarodowego przetarg na planowanie i zakup mediów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,