Kraj

Rusza kampania nowego Mitsubishi ASX

Polski oddział firmy Mitsubishi Motors rozpoczął kampanię nowego modelu z portfolio.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9CIV0pLpCE0%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUfQLQbjd-Xh58QZbYCuCMhA%22%7D
W nowej komunikacji położono nacisk na bezpieczeństwo. Dodatkowym elementem jest unikatowa oferta sprzedaży ratalnej rozłożonej na dwa lata.

Adaptację spotu TV oraz produkcję i kreację spotu radiowego przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.