M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Interactive Solutions tworzy dział eCommerce & eRetail

Maciej Florek | 16 października 2013, 06:00

Agencja zmienia struktury, awansuje dotychczasowych pracowników, zatrudnia kolejnych.

Interactive Solutions od sześciu lat zajmuje się działaniami e-commerce i e-merchandising w regionie EMEA. Teraz wzmacnia zespół i reorganizuje struktury w wyniku coraz większej liczby międzynarodowych projektów, prowadzonych aktualnie m.in. w Anglii, Niemczech, we Francji, w Hiszpanii, RPA, Rosji i Czechach.

W agencji został wyłoniony dział eCommerce & eRetail. Korzysta on z doświadczeń i procesów struktury eMerch, która w latach 2008-2013 funkcjonowała przy agencji. Jej dotychczasowy szef Tomasz Waligóra przenosi się do agencyjnych struktur IS jako e-commerce director. Będzie odpowiedzialny za rozwój strategii, narzędzi oraz wsparcie działań agencji na poziomie regionu EMEA. Jednocześnie kierowanie działem odpowiedzialnym za egzekucję powierzono Karolinie Resch, która awansowała na stanowisko head of e-commerce & e-retail contacts. Karolina Resch zarządza zespołem 10 osób skierowanych do wdrażania projektów z zakresu e-ommerce, e-merchandsing i odpowiada za relacje z partnerami w kanale e-retail.

W ramach zmian niektórzy z dotychczasowych pracowników awansowali, w wyniku rekrutacji pojawiły się również nowe nazwiska. Sylwia Bienias awansowała na stanowisko e-commerce project executive i będzie odpowiadać przede wszystkim za egzekucje wdrożeń i współpracę operacyjną z e-sklepami. Dariusz Cziao został e-commerce team assistant. Do zespołu dołączyły również Dorota Szablisty i Marlena Kalicka.

Dorota Szablisty została e-commerce projects coordinatorem. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Procter & Gamble, otwierając jeden z pierwszych multibrandowych e-sklepów P&G w Europie Środkowej (przygotowywany we współpracy z Interactive Solutions).

Marlena Kalicka dołączyła do zespołu jako e-commerce e-content specialist. Doświadczenie zawodowe zdobywała w branży ubezpieczeniowej i odzieżowej, gdzie zajmowała się m.in. przygotowaniem akcji marketingowych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,