Zagranica

Debiut Absolut Chicago

Marka kontynuuje serię limitowanych edycji związanych z amerykańskimi miastami.

Debiut Absolut Chicago
Absolut zaangażował za pomocą crowdsourcingu użytkowników Threadless do współpracy przy kolejnym konkursie na design butelki zainspirowany miastem. Limitowaną wersję Absolut Chicago zaprojektował Ross Bruggink.

Zwycięski projekt został wybrany spośród 173 zgłoszeń i wygenerował ponad 156 tysięcy głosów spośród 200-tysięcznej społeczności grafików i ilustratorów. Nowa butelka prezentuje architekturę miasta oraz kultowe symbole, takie jak diabelski młyn czy pigeon.

Absolut Chicago jest siódmą wersją z serii wódek inspirowanych amerykańskimi miastami. Seria obejmuje również miejskie dedykacje poza USA, m.in. wersję londyńską czy moskiewską. W 2012 roku powstał Absolut Polakom – jedyna jak do tej pory wersja odnosząca się nie tylko do miasta, ale całego narodu.

(Popsop)