Kraj

P&G rozpoczął kampanię reklamową nowej linii szamponów Pantene Pro-V

Koncern Procter & Gamble (P&G) ruszył z prasową kampanią reklamową nowej linii szamponów Pantene Pro-V Słoneczna Ochrona. Adaptację reklamy przygotowała...

Koncern Procter & Gamble (P&G) ruszył z prasową kampanią reklamową nowej linii szamponów Pantene Pro-V Słoneczna Ochrona. Adaptację reklamy przygotowała agencja Grey Worldwide Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampania obejmuje głównie kobiece tytuły prasowe, m.in. “Elle” i “Marie Claire”. Jej celem jest promocja nowej linii kosmetyków, która zadebiutowała na rynku kilka tygodni temu. Produkty przeznaczone są do pielęgnacji włosów w okresie letnim. Linia Słoneczna Ochrona składa się z szamponu i odżywki do włosów. Produkty z tej serii będą dostępne w sprzedaży tylko przez trzy miesiące. Sugerowana cena produktów wynosi 7,99 zł za 200-ml opakowanie. Według danych Memrb za 2003 r. wartościowe udziały P&G w segmencie szamponów wyniosły 22,1 proc., a ilościowe – 12,1 proc. (JD)