Kraj

Red8 i Kevin Spacey tym razem z kredytem firm [wideo]

Rozpoczyna się trzecia część kampanii Banku Zachodniego WBK.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGobNKymKVOg%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%22%7D
Tym razem komunikacja skierowana jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Reklamowany jest kredyt dla firm, który bank oferuje wraz z zabezpieczeniem gwarancją de minimis.
Jest to kolejna odsłona kampanii z Kevinem Spacey, która ma na celu wzmocnienie wizerunku Banku Zachodniego WBK.
Po reklamie Konta Godnego Polecenia oraz aplikacji mobilnej Bank Zachodni WBK promuje ofertę dla biznesu. Kampania obejmie telewizję, prasę, internet i materiały POS w placówkach Banku Zachodniego WBK.
Agencja Red8 Advertising odpowiada za strategię komunikacji, pomysł kreatywny, negocjacje z aktorem oraz przygotowanie materiałów BTL. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.