Kraj

Trwa kampania wizerunkowa Allegro

"Bohaterem" kolejnego spotu jest usługa Raty PayU.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXNyv0Vrq2Io%22%7D
Trwa ogólnopolska kampania wizerunkowa serwisu Allegro pod hasłem: “Allegro. Pełne pomysłów”. Emitowany obecnie spot jest drugim z serii pięciu.

Kampania jest prowadzona w telewizji oraz internecie. Dociera także do użytkowników Gadu-Gadu, Ipla.pl, Tvnplayer.pl, Vod.pl czy YouTube.

Kampania potrwa do lutego 2014.

Kreację i koncepcję kampanii opracowała agencja Grey Group Warsaw. Za produkcję odpowiada studio Filmprodukcja, natomiast postprodukcją zajęło się studio Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.