M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Małgorzata Puchlak szefem badań Aegis Media

Joanna Dziwisińska | 22 października 2013, 06:00

Były szef badań T-Mobile dołączył do zespołu Aegis.

Małgorzata Puchlak objęła stanowisko research directora w grupie Aegis Media Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Edwarda Korbela. W tej roli Puchlak odpowiada za rozwój nowych metod konwergencji danych i budowanie kompetencji analitycznych dla zastosowań typu big data w lokalnych i regionalnych kampaniach klientów grupy Aegis Media.
Przez ostatnie 14 lat Puchlak związana była z T-Mobile (Era), gdzie pełniła rolę menedżera ds. badań rynku w departamencie strategii marketingowej. Zajmowała się planowaniem i koordynacją projektów badawczych wspierających rozwój produktów oraz usług.

Czytaj więcej na temat: , , , ,