Kraj

Simplicity dla Hilding Polska

Pierwsza odsłona kampanii "Wyspani mogą więcej" wystartowała na przełomie września i października.

Simplicity dla Hilding Polska
Kreatywny dom produkcyjny Simplicity rozpoczął długofalową współpracę z nowym klientem. W wyniku wygranego przetargu przygotował nową komunikację marketingową dla marki Hilding na lata 2013-2015.

Hilding Anders Polska jest częścią międzynarodowego koncernu Hilding Anders AB, który działa na ponad 40 rynkach i zdobył pozycję wiodącego producenta artykułów z branży sypialnianej na rynku europejskim i azjatyckim.

Nowa komunikacja skupia się na działaniach prosprzedażowych. Głównym założeniem jest stworzenie spójnej kampanii działań marketingowych na kolejne dwa lata oraz zespolenie wizerunku marki z grupą Hilding Anders z siedzibą w Szwecji. Nowe elementy kampanii opierają się na zbudowaniu znajomości marki Hilding w rozszerzonej grupie docelowej i stworzeniu nowego wizerunku marki. Komunikacja skupia się na katalogu oraz serii materiałów POS, które dodatkowo będą wykorzystywane w prasie.

Simplicity na potrzeby akcji stworzyło nowy key visual, claim, kreację oraz branding materiałów POS. Dodatkowo odpowiedzialne było za organizację sesji zdjęciowej do katalogu, a także produkcję materiałów sprzedażowych i gadżetów reklamowych.