Kraj

Autobus Teekanne

Nowe smaki herbaty Teekanne pojawią się najpierw w autobusie wystylizowanym na herbaciarnię, który przemierzy ulice polskich miast.

Autobus Teekanne
Marka Teekanne rusza z eventową promocją herbat. Teekanne Bus, czyli kultowy londyński double-decker jeżdżący ulicami miast, to pomysł na przyciągnięcie fanów. Za organizację akcji oraz komunikację PR odpowiada Grupa 365net.

Pasażerowie autobusu zmienionego w stylową herbaciarnię oprócz spróbowania nowych herbat Teekanne będą mogli wziąć udział w konkursach i animacjach. Teekanne Bus przejedzie ulicami Warszawy, Łodzi, Wrocławia i Krakowa, zabierając na pokład wszystkich chętnych. W herbacianym autobusie od 21 do 25 października hostessy serwować będą aromatyczną herbatę w czterech nowych smakach – Orange & Ginger, Sencha Royal, Green Tea Ginger & Lemon oraz Black Currant. Na uczestników zabaw i turniejów czekać będą gadżety i niespodzianki, a wszyscy chętni spróbują swych sił w herbacianych przebojach konkursu karaoke.

Na potrzeby akcji powstała strona internetowa, na której internauci mogą zapoznać się z nowymi smakami herbat Teekanne i harmonogramem trasy autobusu marki. Akcję promocyjną “Herbaciane Przeboje” promuje Radio Zet Gold. Szczegółowe informacje znajdują się też na fan page’u marki w Facebooku.