Kraj

Stanisław Tym w reklamie Ministerstwa Środowiska

Grupa Eskadra przygotowała kampanię społeczną, która w komediowym stylu porusza problem oszczędzania ciepła w mieszkaniach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL4PH4MDfSc4%22%7D
Rusza kampania społeczna Ministerstwa Środowiska pod hasłem “Polak tym bardziej oszczędza ciepło, im bardziej mu się to opłaca”. Akcja, która obejmie głównie telewizję, ma na celu uświadomienie użytkownikom centralnego ogrzewania, jak gospodarować energią cieplną w mieszkaniu. Ambasadorem kampanii został Stanisław Tym, który w reklamach telewizyjnych nawiązuje do swoich ról w kultowych filmach “Miś” i “Rejs”. 

“Wszystkie miśki”, “Misiek prawy i misiek lewy” to dwa spoty, które pojawią się w TVP, TVN, Polsat oraz Discovery, i będą emitowane do 24 listopada. Reklamy wyreżyserował Wojciech Smarzowski.

Za przygotowanie kampanii odpowiada Grupa Eskadra, zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy MediaVest.