Kraj

Jet Line szuka okazji do przejęć nośników

Firma z branży reklamy zewnętrznej wprowadza nowe cenniki produktów i usług projektowo-produkcyjnych i planuje rozwój sieci Motorway 12x4 m.

Jet Line aktualizuje cenniki nośników reklamowych i usług projektowo-produkcyjnych. Nowe ceny oferowanych przez firmę produktów oraz usług będą wyższe od dotychczasowych średnio o 12 proc. Zmiana cennika jest podyktowana potrzebą uwzględnienia realnych kosztów dotyczących utrzymania Motorway 12×4 m, ogólnopolskiej sieci nośników frontlight 12×4 m.  

– Nowe ceny są stosunkowo niewielką korektą. Uważnie analizujemy sytuację rynkową, w tym dane publikowane przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, i nie bagatelizujemy ograniczeń wydatków na reklamę, w tym OOH, przez marketerów. Poza budową własnych konstrukcji rozważamy zakup odpowiadających nam sieci nośników, zgodnych z naszą strategią rozwoju portfolio produktów – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający Jet Line.