Kraj

Trzy kolejne magazyny tabletowe w ofercie Atmediów

"Mannish", "W Punkt" oraz "Mamy i MiniMini+" dołączyły do oferty reklamowej brokera.

Trzy kolejne magazyny tabletowe w ofercie Atmediów
Atmedia rozpoczynają współpracę z trzema tytułami wydawanymi na tablety – “Mannish”, “W Punkt” oraz “Mamy i MiniMini+”. Wszystkie trzy magazyny dostępne są bezpłatnie. Dołączają do oferty “tabletowej” Atmediów, w której obecne są już tytuły “MyMamy”, “Ego”, “iAM” oraz “Horeca”. 
Miesięcznik “Mannish” skierowany jest do mężczyzn, ma charakter lifestyle’owo-poradnikowy, porusza m.in. tematy  motoryzacji, nowych technologii, sportu, zdrowia, relacji z kobietami. Tytuł dostępny jest zarówno na tablety z systemem iOS, jak i Android. Właścicielem magazynu jest Wydawnictwo Alidea. “W Punkt” jest magazynem opiniotwórczym stworzonym z myślą o urządzeniach mobilnych. Miesięcznik kierowany jest głównie do mieszkańców dużych miast w wieku 25-50 lat. Pismo wydaje Masa Prasy.
“Mamy i MiniMini+”, trzeci nowy tytuł w ofercie Atmediów, zadebiutuje na rynku w połowie listopada br. Wydawcą magazynu jest Media Service Zawada.

 Wszystkie nowe tytuły z portfolio Atmediów oferują w pełni interaktywną reklamę (kreacje mogą zawierać elementy hot spot, HTML 5, audio i wideo etc.).