Zagranica

Brule, założyciel "Wallpaper", chce wprowadzić "trendy" magazyn o biznesie

Tyler Brule, założyciel magazynu "Wallpaper", pracuje nad wprowadzeniem nowego tytułu. Można go roboczo określić jako "trendy "Economist"", ponieważ ma opisywać...

Tyler Brule, założyciel magazynu “Wallpaper”, pracuje nad wprowadzeniem nowego tytułu. Można go roboczo określić jako “trendy “Economist””, ponieważ ma opisywać biznes w stylu magazynu o modnych stylach. Projekt powstaje przy współpracy z należącą do niego firmą doradczą Winkreative, do której dołączył Jerry Fielder, były chief executive agencji reklamowej Leagas Delaney. Tyler Brule jest postacią znaną ze swoich ekstrawaganckich zachowań i sposobu, w jaki działa w mediowym biznesie. Zawsze demonstruje, że nie chce poddawać się rygorom narzucanym przez wydawnicze korporacje. Stworzył “Wallpaper” w 1996 r., rok później sprzedał go jednak Time Inc. Firmę Winkreative założył w 1998 r. Ze stanowiska editorial directora “Wallpaper” odszedł w 2002 r. (“BrandRepublic”)