Fratria, wydawca tygodnika “WSieci”, miesięczników “WSieci Historii” i “Gazety Bankowej”, a także portali internetowych – wpolityce.pl, wgospodarce.pl, wnas.pl, wsumie.pl – rozbudowuje biura reklamy. Dyrektorem BR został Jarosław Piwko, do sierpnia 2013 r. dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie outdoorowej Jet Line, gdzie odpowiadał za pracę działu sprzedaży, nadzorował budowę zespołu regionalnych przedstawicieli handlowych. Wcześniej Piwko był szefem biura reklamy w Infor Ekspert i “Rzeczpospolitej”.
Nowy szef biura reklamy dołączy do zespołu wydawnictwa, który od kilku tygodni tworzą Maciej Wośko – dyrektor wydawniczy, Katarzyna Marchewka – odpowiedzialna za projekty specjalne, i Anna Bucholc – kierująca biurem marketingu.
Sprzedaż ogółem tygodnika “WSieci” wynosi 94 255 egzemplarzy (średnia za miesiąc sierpień 2013 – źródło: ZKDP).