Kraj

Poznań inwestuje w studentów

Miasto w ramach kampanii promocyjnej skierowanej do tegorocznych maturzystów oferuje m.in. rok darmowego życia w Poznaniu.

Miasto Poznań, chcąc powiększyć 130-tysięczne grono studentów, po raz czwarty rusza z kampanią promocyjną pod hasłem “Poznań przyciąga najlepszych”. Koncepcja kampanii podobnie jak w ubiegłych latach opiera się na zaproszeniu do Poznania na studia najlepszych maturzystów.

Główne kanały komunikacyjne wykorzystane w akcji to internet i telewizja. W telewizji kampania koncentruje się na stacjach tematycznych, głównie o profilu rozrywkowym. W internecie spoty i bannery promocyjne pojawią się w portalach społecznościowych i na stronach o tematyce studenckiej. Dodatkowo w ramach akcji zostanie utworzona specjalna zakładka na profilu “Tu rządzą najlepsi” w Facebooku. W kilku miastach w Polsce spoty promocyjne będą emitowane także w kinach, poprzedzając seanse filmów skierowanych do wybranych grup docelowych.

25 października rusza także kolejna edycja konkursu “Poznań przyciąga najlepszych”. W skierowanej do przyszłych studentów akcji wygra osoba, która w formie 30-sekundowego filmu przedstawi własne zainteresowania i umieści je na stronie kampanii. Zwycięzca konkursu otrzyma pakiet nagród, czyli “rok darmowego życia w Poznaniu”, m.in. opłacone mieszkanie, sieciowy bilet na komunikację miejską czy wejściówki do poznańskich teatrów i restauracji. Zgłoszenia na konkurs przysyłać można do 15 stycznia, a ogłoszenie wyników nastąpi 10 lutego 2014 r.

Kampania promocyjna potrwa od początku listopada do połowy grudnia. Docelowo ma trafić nie tylko do maturzystów, ale też ich rodziców i opiekunów oraz osób zainteresowanych studiami podyplomowymi. Za kreację odpowiada Just, za planowanie i zakup mediów – Media Concept.