Kraj

EuroPlakat Polska zainwestuje 20 mln złotych

Firma reklamy zewnętrznej EuroPlakat Polska zamierza zainwestować w 2000 roku ok. 20 mln złotych w rozwój swoich sieci nośników. Obok...

Firma reklamy zewnętrznej EuroPlakat Polska zamierza zainwestować w 2000 roku ok. 20 mln złotych w rozwój swoich sieci nośników. Obok stawiania nowych tablic reklamowych w standardowym formacie 5,04 x 2,38 m (w tym roku stanie ok. 1000 Đ 1500 nowych billboardów), chce zintensyfikować swoje wysiłki w celu zdywersyfikowania swojej oferty. Novum w jej ofercie ma stanowić sieć nośników o formacie 12 x 3 m oraz konstrukcji typu backlite, o formacie 6 x 3 m (obecnie liczy ona ok. 40 nośników). EuroPlakat Polska chce kontynuować także prace nad tworzeniem systemu nośników typu citylight poster (format 1,8 x 1,2 m) oraz citylight board (format 4 x 3 m). Wspólnie z Grupą Outdoor, planuje pod koniec tego roku montaż elektronicznych nośników reklamowych typu infoscreen. Mają zostać zlokalizowane na 3 Đ 4 największych stacjach warszawskiego metra. Jeżeli dojdzie do realizacji tego projektu, wstępny budżet tej inwestycji może wynieść 2 Đ 3 mln USD. (JP)