Kraj

Żywiec promuje nowe szklanki [wideo]

Rusza kampania internetowa umożliwiająca konsumentom zdobycie nowej szklanki marki Żywiec.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fayqj_993ssY%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUljjjVvmMb9ZlKDSIv8TUSA%22%7D

Spot, który ma być głównym elementem kampanii, jest zintegrowany z aplikacją konkursową. Do wygrania w zabawie jest pięć tysięcy szklanek.

Zadania konkursowe polegają m.in. na rozwiązywaniu rebusów. Wyzwania zmieniają się co godzinę. Nagradzanych jest sześć osób, które najszybciej prześlą rozwiązanie danej zagadki. Konkurs potrwa do 2 grudnia br.

Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work.
Za aktywacje interaktywne odpowiada Gong, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest. Film wyprodukowało Papaya Studio.