Kraj

Euro RSCG Warsaw i Starcom przygotowały kampanię dla Cyfry Plus

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację nowej kampanii telewizyjnej platformy Cyfra Plus. Spot został wyreżyserowany przez zespół...

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała strategię i kreację nowej kampanii telewizyjnej platformy Cyfra Plus. Spot został wyreżyserowany przez zespół kreatywny Euro RSCG Warsaw we współpracy z Miguelem Nieto, na co dzień współpracującym z Canal Plus. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Celem działań prowadzonych pod hasłem “Muzyka w Cyfrze Plus” jest wsparcie wizerunku Cyfry Plus jako platformy telewizyjnej posiadającej bogatą ofertę muzyczną. Grupą docelową kampanii jest młodzież, dlatego stylistyka spotu charakteryzuje się dynamicznym montażem – zarówno obrazu, jak i dźwięku. W spocie pokazane są m.in. fragmenty programów muzycznych z wybranych stacji obecnych na platformie Cyfra Plus: MTV, MTV Classic, 4Fun TV oraz koncerty z Canal Plus i HBO. Kampania, która właśnie startuje, potrwa do końca lipca. Spoty pokazywane będą na antenie stacji: TVP1, TVP2, TVN i TVN Siedem. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)