Kraj

Opcom promuje Crunchips

Agencja realizuje akcję promocyjną dla marki z portfolio Lorenz Bahlsen Snack-World.

Opcom promuje Crunchips
Agencja Opcom w ramach stałej współpracy marketingowej realizuje dla marki Crunchips akcję promocyjną “Impreza dookoła świata”.
Działanie opiera się na konkursie, w którym nagrodą główną jest wyjazd do Indii i Meksyku dla zwycięzcy i trzech jego przyjaciół. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić paczkę chipsów ze specjalnym konkursowym oznaczeniem i przez aplikację internetową wysłać kod dostępny w paczce. Uczestnik konkursu ma również możliwość zgłoszenia części z pięciu kodów z paczki uprawniających do otrzymania doładowania Heyah i TuBiedronka o wartości 5 zł.

W ramach konkursu agencja przygotowała: koncept kreatywny, mechanizm konkursu, key visual, kreację kampanii w internecie oraz stronę WWW.
Promocja trwa do 30 listopada.