Kraj

Toyota wesprze kampanią odmienioną faceliftingiem Corollę

Toyota Motor Poland zamierza wprowadzić w najbliższych miesiącach na polski rynek odnowioną wersję modelu Corolla. Auto zostało poddane dość znacznemu...

Toyota Motor Poland zamierza wprowadzić w najbliższych miesiącach na polski rynek odnowioną wersję modelu Corolla. Auto zostało poddane dość znacznemu faceliftingowi (zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie), dodatkową ważną zmianą będzie wprowadzenie nowej wersji silnikowej (1,4 diesel). Krzysztof Prus, kierownik działu sprzedaży i marketingu w Toyota Motor Poland, nie ujawnia dokładnego terminu launchu – najprawdopodobniej będzie on miał miejsce we wrześniu lub w październiku. “Nie będziemy raczej zmieniać dotychczasowego pozycjonowania Corolli – zapowiada Prus. – Będziemy nadal komunikować jej bezpieczeństwo i niezawodność”. Obecnie trwa wakacyjna kampania Toyoty, w której głównym bohaterem jest wprowadzona w maju na nasz rynek Corolla Verso (o tej akcji pisaliśmy w DS “MMP” z 7 lipca br.). W 2003 r. Toyota sprzedała w Polsce 35 872 samochody (źródło: Samar), które wsparła budżetem marketingowym w wysokości 60,2 mln zł (źródło: Expert Monitor). Kreacją dla koncernu zajmuje się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Zenith Media. (MG, PU)