Kraj

Frosta lokalizuje połów

Firma kontynuuje silne wsparcie technologiczne dla swoich produktów.

Frosta lokalizuje połów
Ruszyły kolejne działania firmy Frosta komunikujące jakość produktów (MMP24 z 7 października). Dzięki narzędziu Fish Tracker na opakowaniu Złotych paluszków rybnych konsument ma możliwość sprawdzenia, gdzie i kiedy została złowiona ryba, która trafia na jego talerz.

Jak przekonuje Frosta, działania są podyktowane rosnącą świadomością konsumentów na temat metod produkcji i składu produktów żywnościowych, a także ich wpływu na dietę. Frosta umieszcza na wszystkich opakowaniach Złotych paluszków rybnych specjalny kod Fish Tracker. Jak zapewnia, to pionierskie na polskim rynku rozwiązanie, będące elementem szerszej polityki firmy, zakładającej uczciwość wobec konsumentów oraz przejrzystość przekazywanych im informacji na temat składników użytych przez firmę do produkcji, a także ścisłej kontroli ich pochodzenia.

Firma zapewnia, że jej ryby zamrażane są jeszcze na morzu, w ciągu 12 godzin od złowienia. Mają dzięki temu zachowywać witaminy, sole mineralne, smak i soczystość. Fish Tracker ma z kolei potwierdzać wysoką jakość produktów oraz informować konsumenta o miejscu pochodzenia i dacie połowu (region, data połowu, rodzaj kutra). W tym celu należy zeskanować QR kod na opakowaniu lub na stronie internetowej. Na specjalnej stronie internetowej dostępne są szczegółowe informacje dotyczące jakości produktów, a także interaktywna książka kucharska i podręczny słownik dodatków do żywności.

Złote paluszki rybne w opakowaniach 300 i 450 g z kodem QR Fish Tracker dostępne są w sprzedaży od października br. w cenie – 8,99 zł/300 g i 11,99 zł/450 g.

Za kreację narzędzia Fish Tracker odpowiada agencja Das Duell Bremen z Niemiec. Dostosowanie techniczne narzędzia do polskiego rynku leżało po stronie pracowników firmy Frosta. Nowe narzędzie otrzyma wsparcie w postaci kampanii bannerowej online, której emisję przewidziano od 1 do 30 listopada. Za kreację materiałów graficznych na potrzeby działań marketingowych odpowiada agencja Graf z Torunia. Media na potrzeby kampanii kupuje dom mediowy OMD.