Kraj

Robert Wielgo dołącza do kierownictwa IAB Polska

Dotychczas pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce.

Robert Wielgo dołącza do kierownictwa IAB Polska
Robert Wielgo objął stanowisko członka zarządu w Związku Pracodawców Branży Internetowej “IAB Polska”. Będzie odpowiedzialny za rozwój, komunikację marketingową oraz działania sprzedażowe. Wielgo wraz z Włodzimierzem Schmidtem, prezesem zarządu, będzie zatem kierował całą organizacją.

Wielgo z branżą nowych technologii i internetem związany jest od 1998 roku. Dotychczas pełnił funkcję zastępcy dyrektora pionu ds. rozwoju oferty reklamowej w Wirtualnej Polsce, gdzie odpowiadał za rozwój wielokanałowej sieci reklamowej AdTotal, realizację jej planów strategicznych i bieżącą politykę sprzedażową oraz wdrażanie nowych produktów w portfolio spółki, takich jak reklama mobilna czy platforma RTB.
 
Do 2011 r. był dyrektorem sprzedaży dGCS SA, kierownikiem sprzedaży Infor Lex w grupie Infor PL, wcześniej (2004-2009) dyrektorem PR i marketingu w Datev Symfonia.