M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy radiowy pakiet reklamowy Highway FM

Katarzyna Woźniak | 5 listopada 2013, 06:00

Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa "Time" rozpoczynają sprzedaż wspólnego produktu na nowych zasadach.

Od dzisiaj Agencja Reklamy Polskiego Radia i Grupa Radiowa "Time" rozpoczynają sprzedaż wspólnego produktu – Highway FM na nowych zasadach.

W nowej formule pakietu reklamowego Highway FM wszystkie stacje wchodzące w jego skład będą planowane jednocześnie. Zrezygnowano z mechanizmu day on day off, w którym planowane były wcześniej stacje Polskiego Radia – Jedynka i Trójka.  

Pakiet radiowy jest adresowany do wszystkich klientów realizujących kampanie reklamowe o zasięgu ogólnopolskim w szerokich grupach docelowych. Tworzą go stacje wchodzące w skład pakietu Total Time (Radio Eska, Eska Rock, Wawa, Plus i Vox FM) oraz stacje tworzące pakiet Trójwymiar PR (Jedynka, Trójka i Czwórka).
 
Połączenie stacji Polskiego Radia i Grupy Radiowej "Time" dzięki niskiej współsłuchalności ma pozwalać uzyskać szeroki zasięg – niemal sumę słuchalności każdej ze stacji, co ma dawać możliwość efektywnego konkurowania z komercyjnymi stacjami ogólnopolskimi. Według ostatnich wyników badania Radio Track zasięg dzienny w dni powszednie wśród wszystkich respondentów Highway FM wynosi 33,5 proc., a radia RMF FM i Radio Zet odpowiednio 29,6 proc. i 20 proc. 
Zaletą nowego produktu mają być też niskie koszty dotarcia w wielu grupach docelowych. Wśród wszystkich respondentów objętych badaniem radia CPP Highway FM w dni powszednie w godzinach 6-20 wynosi 1 913 zł, a CPP radia RMF FM i Radia Zet jest wyższe o ponad 20 proc.    

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,