Kraj

DDB Warszawa twórcą kampanii repozycjonującej Kredobank na Ukrainie

Polska agencja jest autorem zarówno platformy komunikacyjnej, jak i nowego logotypu banku.

DDB Warszawa twórcą kampanii repozycjonującej Kredobank na Ukrainie
Na Ukrainie trwa przygotowana przez DDB Warszawa kampania repozycjonująca Kredobank.

Agencja rozpoczęła prace nad repozycjonowaniem Kredobanku półtora roku temu. Prowadziła je równolegle z nadzorem strategicznym i kreatywnym działań komunikacyjnych banku. Na początkowym etapie projektu DDB Warszawa wspólnie z polskim Millward Brown zrealizowała cykl jakościowych i ilościowych badań, które miały na celu przetestowanie kilku konceptów pozycjonowań oraz logotypów banku. 

Nowy logotyp m.in. dzięki nowej czcionce oraz przypiskowi “PKO Bank Polski Group” ma podkreślać polski, a zarazem europejski charakter banku. Wraz z kampanią komunikującą to pozycjonowanie Kredobank rozpoczął proces wprowadzania nowego formatu oddziałów.