M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frisco.pl rusza z wirtualnym sklepem w metrze oraz z kampanią

Katarzyna Kacprzak | 6 listopada 2013, 06:00

W ramach kampanii towarzyszącej uruchomieniu wirtualnego e-sklepu przez cały listopad na billboardach zlokalizowanych na dziewięciu stacjach metra pojawią się reklamy Frisco.pl.

Frisco.pl uruchomiło pierwszy w Polsce e-supermarket w metrze. Ściany po obu stronach stacji "Centrum" wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe. Klienci, czekając na metro, mogą za pomocą smartfona zamówić wybrane towary z wirtualnych półek, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres.

Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w supermarkecie na stacji "Centrum" jest udostępniana bezpłatnie w App Store dla iPhone’a i Google Play dla smartfonów działających w systemie Android. Po jej zainstalowaniu wystarczy zeskanować kody kreskowe produktów z wirtualnych półek. Wybrane towary trafią następnie do koszyka, skąd po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta zostaną dostarczone przez Frisco pod wskazany adres.

– Wirtualne sklepy w metrze pojawiły się już wcześniej w kilku krajach, m.in. właśnie w Czechach. Niemniej jednak e-supermarket Frisco.pl na stacji "Centrum" to pierwsza taka akcja w Polsce. Co więcej, w odróżnieniu od sklepu w Pradze, gdzie na wirtualnych półkach pojawiły się głównie wybrane towary od jednego producenta, w e-supermarkecie Frisco.pl w metrze można zamówić ponad 150 produktów różnych marek, z różnych kategorii. Aplikacja mobilna Frisco daje też dostęp do pełnej oferty e-sklepu – przeszło 12 tys. produktów – komentuje Grzegorz Bielecki, prezes zarządu Frisco.pl.

Otwarcie e-sklepu wspiera kampania marketingowa obejmująca działania ATL, BTL oraz PR. Projekt potrwa do końca listopada. Kampania została przygotowana przez dział marketingu Frisco.pl, który zajął się również zakupem mediów. Działania PR prowadzi z kolei agencja Practum Consulting.

Czytaj więcej na temat: , , , ,