Kraj

Rainbow już reklamuje ofertę na lato 2014

Kampanię, która potrwa do końca roku, przygotowały Fat Baby, Papaya i BiFri.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzHt_JbNXQtA%22%7D
Biuro turystyczne Rainbow Tours w telewizji, internecie, radiu reklamuje już ofertę na przyszłoroczne lato. Kreację przygotowała agencja Fat Baby, produkcję zrealizowało studio Papaya, spoty telewizyjne wyreżyserował Bartosz Dombrowski, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy BiFri.

Kampanię w mediach będą wzmacniać materiały BTL w biurach sprzedaży Rainbow Tours i sieci biur agencyjnych oraz e-mailing do dotychczasowych klientów.

Klienci, którzy zarezerwują wycieczki z katalogu touroperatora do końca tego roku, mogą liczyć na rabaty do 31 proc.