Kraj

AdPilot wydziela ze struktur RTB House

Kolejny gracz zajmujący się zautomatyzowanym zakup reklam online.

Na rynek wchodzi nowa marka specjalizująca się w zakupie reklam w modelu real time bidding – RTB House. Utworzenie spółki to efekt rozwoju zespołu zajmującego się RTB w Grupie AdPilot.

RTB House opracowała i wdrożyła własną technologię zakupu reklam w modelu RTB. W skład autorskiego rozwiązania wchodzi: platforma i algorytmy umożliwiające udział w aukcjach powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym (DSP) oraz narzędzia do optymalizacji, rekomendacji i dynamicznego tworzenia kreacji reklamowych online.

Firmą zarządzają Robert Dyczkowski, pełniący funkcję prezesa zarządu, Bartłomiej Romański, odpowiedzialny za obszar technologii, oraz Daniel Surmacz, zarządzający działaniami biznesowymi, wcześniej związani ze spółką AdPilot. W firmie pracuje ponad 70 osób, z czego część pracowała w AdPilocie, a część została zrekrutowana w ostatnim czasie.

RTB House realizuje obecnie blisko 350 kampanii reklamowych. Firma działa na 26 rynkach Europy, Azji oraz Afryki Północnej, w tym m.in.: w Polsce, we Francji, w Niemczech, Rosji, Bułgarii, Czechach, Szwecji, Hiszpanii, Turcji, Maroko czy Holandii.