M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plakaty Ars Thanei przykryły wieżowce w San Francisco i Los Angeles

Maciej Florek | 8 listopada 2013, 06:00

Ogromne nośniki promują grę "Assassins's Creed IV: Black Flag".

Z okazji premiery gry "Assassins's Creed IV: Black Flag” firma Ubisoft zaplanowała szczególną akcję promocyjną. Wysokościowce w San Francisco i Los Angeles przykryły gigantyczne wydruki. Ogromne ilustracje zostały przygotowane w warszawskiej agencji Ars Thanea.

– W ciągu czterech lat współpracy z Ubisoftem zrealizowaliśmy wspólnie około 50 projektów – mówi Piotr Jaworowski, ECD Ars Thanea. – Robiliśmy już key visuale, ale także mniejsze i większe formy animacyjne, packaging, czyli okładki na pudełka z grą, i inne materiały marketingowe. Nasze zaangażowanie polega nie tylko na produkcji, ale także na pracy koncepcyjnej – dodaje.

Ilustracje zrealizowane w Ars Thanea mogą być drukowane w zależności od wersji – na długość lub wysokość aż 85 m. Wyzwaniem był sam rozmiar wydruków, które miały ponad 20 tys. pikseli wysokości (lub szerokości w przypadku wersji poziomej). Ze względu na wielkość plików praca odbywała się więc równolegle na częściach ilustracji, które następnie zostały połączone w całość. 

Czytaj więcej na temat: , ,