Kraj

GoldenSubmarine odpowiada za kampanię Dalkii Warszawa

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na problem zbyt późnego włączania ogrzewania mieszkańcom stolicy.

Dalkia Warszawa przygotowała kampanię edukacyjną “Czy wiesz na co czekają zmarznięci mieszkańcy?”. Akcja skierowana jest do administratorów oraz zarządców nieruchomości, którzy decydują o włączeniu kaloryferów.

Celem przedsięwzięcia jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na problem zbyt późnego włączania ogrzewania mieszkańcom stolicy wraz z nadejściem chłodniejszych jesiennych dni. W ramach akcji przeprowadzona została kampania informacyjna m.in. za pośrednictwem buzz marketingu, działań w mediach społecznościowych, e-mail marketingu, a także działań SEM. Dodatkowo na stronie www.cieplodlawarszawy.pl została przygotowana dedykowana akcji zakładka, w której użytkownicy mogą znaleźć szczegółowe informacje m.in. o tym, jak płacić mniej za ogrzewanie lub jak oszczędzać ciepło.

Za przeprowadzenie kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.