W piątek ruszyły działania reklamowe promujące piątą edycję Kuchnia+ Food Film Fest. Autorski przegląd filmów kulinarnych organizowany przez kanał Kuchnia+ odbędzie się w dniach 22-24 listopada w Warszawie, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu.
Kampania reklamowa ruszyła wraz ze startem sprzedaży biletów. Obejmie wszystkie miasta, w których odbędzie się przegląd. Działania reklamowe obejmą outdoor, prasę, radio, telewizję i internet, w tym media społecznościowe i blogosferę. Na potrzeby 5. Kuchnia+ Food Film Fest została stworzona specjalna strona internetowa.
W poszczególnych miastach goszczących przegląd zostaną wykorzystane citylighty oraz nośniki 6×3 m. Spoty radiowe będzie można usłyszeć m.in. w Radiu PIN, Radiu Dla Ciebie, Trójce, RMF Classic, Zet Chilli i Jem Radiu. Z kolei spoty filmowe zobaczą widzowie wszystkich autorskich kanałów platformy NC+, w tym rodziny Canal+ oraz: Ale Kino+, Planete+, Kuchni+, Domo+, MiniMini+ i TeleToon+.
Identyfikację wizualną 5. Kuchnia+ Food Film Fest zaprojektował dział kreacji platformy NC+ pod przewodnictwem Łukasza Słotwińskiego oraz agencja Sojuz. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOpitmedia, a wsparcie w zakresie kampanii digitalowej i social media zapewnia Hypermedia Isobar.
Patronem medialnym festiwalu jest m.in. magazyn “Food Service”, którego wydawcą jest VFP Communications.