Zagranica

160 ekranów Google w Londynie

Firma, wykorzystując technologię Google Now, promuje swoje usługi na przystankach i w metrze. Jest to część programu pilotażowego "Google outside".

W 160 lokalizacjach w Londynie, na 100 przystankach autobusowych i 60 stacjach metra, pojawiły się ekrany z informacjami turystycznymi przeznaczonymi konkretnie dla danego miejsca. Niestandardowa kampania outdoorowa jest częścią programu pilotażowego “Google outside”, który ma promować nowe usługi firmy (m.in. aktualizacje na smartfony, o których pisaliśmy w MMP24 z 8 listopada).

Ekrany wykorzystują technologię Google Now, dzięki której wyświetlane informacje uwzględniają takie kwestie jak pogoda, np. w deszczowe dni pojawiają się propozycje lokalnych kin zamiast atrakcji na świeżym powietrzu. Za projekt odpowiada R/CA London, obsługą mediową zajął się Manning Gottlieb OMD.

(Campaign)