Kraj

PZL w rytmie "Ring of Fire"

Agencja przygotowała spot dla marki Woseba.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLK-DcFuXoWw%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Wystartowała kampania marki Woseba. W spocie wyreżyserowanym przez Iwo Zaniewskiego wykorzystano fragment piosenki “Ring of Fire” (Johnny Cash/June Carter, Merle Kilgore).

Za kreację odpowiadają Iwo Zaniewski oraz Cezary Filew z agencji PZL. Dom zajmujący się produkcja spotu to mniam.tv. Postprodukcja należała do Televisor / Juice.