Kraj

Mondelez z przedświątecznymi nowościami

Milka poszerza portfolio i opowiada historię fioletowej krowy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fp_uD6uDUsoo%22%7D
Milka z portfolio Mondelez wzmacnia przekaz przed świętami Bożego Narodzenia. Nowa reklama wizerunkowa marki ma się wpisywać w strategię “Śmiało, bądźmy delikatni”. Hasło i nowa filozofia są wdrażane i promowane od trzech lat. Spot reklamowy opowiada historię małego miasteczka, które pod wpływem obecności fioletowej krowy zmienia się nie do poznania – ludzie zaczynają się przytulać, stają się na siebie otwarci i stają się wobec siebie bardziej delikatni. 
Kreację 30-sekundowego spotu przygotowała agencja Crispin Porter & Bogusky, globalna agencja kreatywna obsługująca markę Milka. Reklama jest emitowana w czołowych stacjach telewizyjnych – TVP, TVN, Polsat. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a od nowego roku będzie to dom mediowy Carat.

Mondelez stawia również na regularne poszerzanie portfolio Milki: w drugiej połowie br. w kategorii tabliczek pojawiły się: Milka Oreo, Milka Daim oraz linia tabliczek napowietrzanych Milka Bubbly, które wyróżnia “bąbelkowy” kształt tabliczki.
W ramach tej linii Milka wprowadzi 3 smaki – tabliczkę mleczną, mleczno-białą i mleczną z płynnym karmelem. Dodatkowo oferta Milki rozszerzyła się w kategorii ciastek o miękkie babeczki z dodatkiem czekolady Milka: Choco Twist i Cake & Choc.

Na święta Bożego Narodzenia firma przygotowała limitowaną edycję produktów. Obejmuje ona Alpejskie Mleczko w kształcie gwiazdek o smaku pomarańczowym, tabliczkę białej i mlecznej czekolady z kostkami w kształcie choinek, prezentowe opakowanie Milka Crispello z pralinkami o smaku czekoladowym i waniliowym.