Milka z portfolio Mondelez wzmacnia przekaz przed świętami Bożego Narodzenia. Nowa reklama wizerunkowa marki ma się wpisywać w strategię “Śmiało, bądźmy delikatni”. Hasło i nowa filozofia są wdrażane i promowane od trzech lat. Spot reklamowy opowiada historię małego miasteczka, które pod wpływem obecności fioletowej krowy zmienia się nie do poznania – ludzie zaczynają się przytulać, stają się na siebie otwarci i stają się wobec siebie bardziej delikatni.
Kreację 30-sekundowego spotu przygotowała agencja Crispin Porter & Bogusky, globalna agencja kreatywna obsługująca markę Milka. Reklama jest emitowana w czołowych stacjach telewizyjnych – TVP, TVN, Polsat. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a od nowego roku będzie to dom mediowy Carat.
Mondelez stawia również na regularne poszerzanie portfolio Milki: w drugiej połowie br. w kategorii tabliczek pojawiły się: Milka Oreo, Milka Daim oraz linia tabliczek napowietrzanych Milka Bubbly, które wyróżnia “bąbelkowy” kształt tabliczki.
W ramach tej linii Milka wprowadzi 3 smaki – tabliczkę mleczną, mleczno-białą i mleczną z płynnym karmelem. Dodatkowo oferta Milki rozszerzyła się w kategorii ciastek o miękkie babeczki z dodatkiem czekolady Milka: Choco Twist i Cake & Choc.
Na święta Bożego Narodzenia firma przygotowała limitowaną edycję produktów. Obejmuje ona Alpejskie Mleczko w kształcie gwiazdek o smaku pomarańczowym, tabliczkę białej i mlecznej czekolady z kostkami w kształcie choinek, prezentowe opakowanie Milka Crispello z pralinkami o smaku czekoladowym i waniliowym.