M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gellwe podsyca miłość do Świętego Mikołaja

Katarzyna Woźniak | 14 listopada 2013, 06:00

FoodCare organizuje konkurs dla dzieci wraz z Disneyem.

FoodCare, właściciel marki Gellwe, organizuje konkurs we współpracy z The Walt Disney Company. Nagrodą główną w konkursie jest pięciodniowa wycieczka do Paryża wraz z biletami wstępu do Parku Rozrywki Disneya. Akcja realizowana w sieci sklepów Tesco trwa do 31 grudnia br.
Aby wziąć udział w konkursie, należy dokonać jednorazowego zakupu przynajmniej dwóch produktów marki Gellwe z linii Babeczek Disneya z oferty sieci handlowej Tesco oraz dokończyć zdanie "Kocham Świętego Mikołaja, bo…”. W każdym tygodniu akcji spośród nadesłanych SMS-em zgłoszeń wybrane zostaną te najbardziej oryginalne i kreatywne. Do wygrania są plecaki szkolne marki Disney oraz zestawy filmów Disneya. Wszystkie odpowiedzi przesłane do 31 grudnia br. wezmą udział w wielkim finale, w którym nagrodą główną jest pięciodniowy wyjazd do Paryża dla czterech osób. Łącznie nagrodzonych zostanie 81 opisów będących przedmiotem konkursu.

Czytaj więcej na temat: , , ,