Kraj

Paola dla złotego targetu

Marka soków Paola z portfolio Hoop Polska wspiera kampanię "Zdrowi wiekowi".

Paola dla złotego targetu
Hoop Polska z marką Paola została partnerem ogólnopolskiej kampanii „Zdrowi wiekowi” na rzecz polepszenia komfortu życia seniorów.

Kampania kierowana jest do osób, które mają pod opieką starszych rodziców bądź krewnych, a to duża część grupy docelowej marki Paola. W ramach kampanii poruszonych zostanie wiele zagadnień związanych z geriatrią, np. psychika osób starszych, ich aktywność ruchowa, rehabilitacja, żywienie medyczne czy aktywność rozrywkowa.

Paola chce zaprezentować się jako marka, która wpiera relacje w rodzinie, inwestuje 
w wielopokoleniowe porozumienie i ciepło.
Celem marki Paola, która wspiera akcję, jest edukacja społeczna 
i odczarowanie negatywnego wizerunku starości i osoby starszej, wkład w próbę wykreowania zdrowego, odpowiedzialnego trendu oraz ocieplenie marki.

Marka Paola będzie obecna w wydawnictwach edukacyjnych, we współpracy 
z portalem natemat.pl, w promocji ATL i BTL, kampanii reklamowej w kinach, 
w działaniach social media, we współpracy 
z Uniwersytetem Trzeciego Wieku, a także na eventach w galeriach handlowych.

Partnerem strategicznym kampanii “Zdrowi wiekowi” jest marka Nutricia. Akcje wsparli również: firma Convatec – producent Aquacelu, Adamed – producent Flexinovo i Cardiamidu.

Kampanię realizują: CAE Agency, agencja Musicart, Fama PR i f2f evolution.