Hoop Polska z marką Paola została partnerem ogólnopolskiej kampanii „Zdrowi wiekowi” na rzecz polepszenia komfortu życia seniorów.
Kampania kierowana jest do osób, które mają pod opieką starszych rodziców bądź krewnych, a to duża część grupy docelowej marki Paola. W ramach kampanii poruszonych zostanie wiele zagadnień związanych z geriatrią, np. psychika osób starszych, ich aktywność ruchowa, rehabilitacja, żywienie medyczne czy aktywność rozrywkowa.
Paola chce zaprezentować się jako marka, która wpiera relacje w rodzinie, inwestuje
w wielopokoleniowe porozumienie i ciepło.
Celem marki Paola, która wspiera akcję, jest edukacja społeczna
i odczarowanie negatywnego wizerunku starości i osoby starszej, wkład w próbę wykreowania zdrowego, odpowiedzialnego trendu oraz ocieplenie marki.
Marka Paola będzie obecna w wydawnictwach edukacyjnych, we współpracy
z portalem natemat.pl, w promocji ATL i BTL, kampanii reklamowej w kinach,
w działaniach social media, we współpracy
z Uniwersytetem Trzeciego Wieku, a także na eventach w galeriach handlowych.
Partnerem strategicznym kampanii “Zdrowi wiekowi” jest marka Nutricia. Akcje wsparli również: firma Convatec – producent Aquacelu, Adamed – producent Flexinovo i Cardiamidu.
Kampanię realizują: CAE Agency, agencja Musicart, Fama PR i f2f evolution.