Do Grupy Havas Worldwide dołączył Marek Staniszewski, obejmując stanowisko chief strategy officera.
Przed przejściem do Havas Worldwide prowadził własne projekty szkoleniowe. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję chief marketing officera w Canal+ Cyfrowym i odpowiadał za cały pion marketingu. W latach 2006-2011 jako członek zarządu i chief strategy officer w Young & Rubicam zarządzał strukturą BAV Consulting oraz był współzarządzającym agencją Max Weber. Staniszewski był już także związany ze strukturami obecnego Havas Worldwide, pełniąc funkcję dyrektora strategicznego w ówczesnym Euro RSCG Warsaw w latach 2003-2006.
Poza pełnieniem funkcji CSO w Havas Worldwide Marek Staniszewski jest także wykładowcą i trenerem. Prowadził zajęcia m.in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiMS im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program branżowej Szkoły Strategii Marki przy SAR, w której naucza od momentu jej powstania.