Po pierwszych trzech kwartałach 2013 r. przychody Grupy Agora wyniosły 773,6 mln zł i były o 6,7 proc. niższe niż w analogicznym okresie 2012 r. Strata netto Agory wyniosła 11 mln zł.
W ocenie twórców raportu złożyły się na to niższe o 15,6 proc. wpływy ze sprzedaży usług reklamowych, które wyniosły 394,1 mln zł oraz niższe wpływy ze sprzedaży wydawnictw w wysokości 100,9 mln zł (spadek o 12,8 proc.). Istotne znaczenie na obecny wynik grupy miała także niższa frekwencja w polskich kinach. Wartość przychodów ze sprzedaży biletów w kinach sieci Helios zmniejszyła się o 6,0 proc. do kwoty 90,0 mln zł. Pozytywny wpływ na wartość przychodów grupy miały rosnące o 25,3 proc., do kwoty 188,6 mln zł, przychody z pozostałej sprzedaży. Do wzrostu tych przychodów przyczyniły się głównie wyższe o 27,3 proc. przychody ze sprzedaży usług poligraficznych oraz przychody z tytułu dystrybucji filmowej.
Według zestawień przychodów w poszczególnych segmentach: prasa codzienna wygenerowała 359,1 mln zł, kino – 152,8 mln zł, reklama zewnętrzna – 110,1 mln zł, internet – 81,4 mln zł, radio – 57,0 mln zł, czasopisma – 33,8 mln zł.