Kraj

Philips z muzyczną promocją

Marka Philips ruszyła z kolejną promocją przygotowaną we współpracy z Sales Link.

Philips z muzyczną promocją
Agencja Sales Link, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wygrała kolejny przetarg na prowadzenie aktywacji dla marki Philips. Agencja odpowiada 
za całościową obsługę promocji konsumenckiej dla trzech różnych sieci handlowych.

Agencja Sales Link po raz drugi przygotowała świąteczną promocję konsumencką dla kategorii audio 
z portfolio Philips. Akcja prowadzona jest w sklepach RTV Euro AGD, Neonet 
oraz MediaExpert. W trwającej do końca roku aktywacji za zakup wieży o wartości minimum 499 zł, 
w zależności od sieci handlowej, konsumenci otrzymają określone prezenty gwarantowane: przenośny głośnik, Bluetooth adapter lub słuchawki Philips. Za zakup wieży o wartości minimum 699 zł, 
na klientów czekać będzie bezprzewodowy przenośny głośnik.
 
Agencja odpowiada za kreację i całościową obsługę promocji. Do zadań należy m.in. przeprowadzenie akcji oraz jej obsługa prawna. Na potrzeby świątecznej aktywacji dla marketera agencja przygotowała trzy różne key visuale oraz materiały POS i formaty online w postaci bannerów 
na strony internetowe sklepów, w których prowadzona jest akcja.