Zagranica

Helena Bonham Carter w świątecznej kampanii Marks & Spencer

Sieć odzieżowa wystartowała z ponaddwuminutowym spotem z udziałem gwiazd.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FO7Xw1IL3oh0%22%7D
Sieć Marks & Spencer wystartowała na Wyspach z przedświątecznym spotem reklamowym, w którym główną rolę zagrali: modelka Rosie Huntington, David Gandy i Helena Bonham Carter. Spoty ruszą w kanałach internetowych i telewizji.

Spot opracowany przez agencję kreatywną M&S Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R miał premierę w drugim tygodniu listopada.
“Believe in magic and sparkle” to hasło kampanii. Główna bohaterka gubi psa podczas spaceru i jak “Alicja w Krainie Czarów” wpada do studzienki, rozpoczynając długą podróż. Bierze udział w spotkaniu przy herbacie z Szalonym Kapelusznikiem, później przenosi się w czasie i przestrzeni i występuje jako Czerwony Kapturek i bohaterka opowieści o Alladynie. W ostatniej scenie modelka zamienia się w Dorotkę i spotyka Czarownika z Krainy Oz (w tej roli Bonham Carter).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Walker Media.

(Campaign)