Firma ubezpieczeniowa Axa Direct (polski oddział Avanssur) rozpoczęła nową kampanię reklamową. Promuje w niej ubezpieczenia samochodów od kradzieży i pożaru. Wszystkim klientom oferuje je w jednej cenie: 150 zł rocznie.
– Chcemy zachęcić naszych klientów do rozszerzenia podstawowej ochrony OC swojego samochodu i zadbania o jego bezpieczeństwo – mówi Dominika Cepek, kierownik działu marketingu w Axa Direct.
Ubezpieczenie dostępne jest już od pierwszego roku eksploatacji pojazdu, nawet dla posiadaczy aut z 15-letnim stażem. Dodatkowo o kwocie udziału własnego klient decyduje na etapie zawarcia umowy.
W reklamach Axa Direct ponownie występuje Mariusz Pudzianowski. Spot TV emitowany jest w wybranych kanałach telewizyjnych, takich jak: Polsat, TVN, TVP3, stacjach tematycznych Polsatu, TVN i z grupy Atmedia oraz Discovery.
Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiedzialna jest agencja Red8, za kreacje internetowe ClickAd Interactive, za zakup mediów zaś dom mediowy Media Direction.