Kraj

Imagine dla nowego Mitsubishi Outlander

Agencja realizuje działania w internecie dla nowego modelu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FL__DWCrvFJY%22%7D
Imagine, łódzka agencja interaktywna, przygotowała internetową odsłonę kampanii reklamowej nowego modelu Mitsubishi Outlander.

Agencja na potrzeby tej kampanii przygotowała kreacje i materiały reklamowe publikowane w internecie (bannery, mailingi) oraz landing page w serwisie internetowym marki. Kreacje reklamowe korespondują z reklamą telewizyjną, której emisja rozpoczyna się równolegle ze startem kampanii w sieci.

Adaptację spotu TV oraz produkcję i kreację spotu radiowego przygotowała agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Imagine współpracuje z Mitsubishi od września br. Dotychczas agencja przygotowała internetową kampanię reklamową nowego modelu Mitsubishi ASX.