Zagranica

Globalna kampania Bupy

Bupa, zgodnie z oczekiwaniami klientów, w najnowszej kampanii stawia na feedback i zaangażowanie użytkowników internetu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkmtQ1PIhdfA%22%7D
Chodziarz Chad Stryler to główny bohater pierwszej globalnej kampanii Bupa. Bupa to firma z branży healthcare, która aktualnie promuje swoją aplikację Ground Miles.

Kampania, którą Bupa przygotowała we współpracy z World Heart Federation, ma upowszechniać chodzenie i zdrowy styl życia oraz wpisywać się w nową filozofię firmy pod hasłem “One Bupa”. Głównym źródłem komunikacji jest digital. Aplikację, która w przeciwieństwie do poprzednich propozycji firmy skierowana jest do globalnego odbiorcy, przygotowała agencja Jam.

Aby zachęcić użytkowników do zaangażowania w kampanię, Bupa uruchomiła konkurs, który polega na wspólnym przejściu 5 mln mil. Konkurs jest promowany poprzez digital i został stworzony przez Hometown London.

(Marketing Magazine)