Zagranica

Komiksy na bananie

Serviceplan jest autorem kampanii, której głównym motywem są komiksy drukowane na skórkach od bananów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqDuqNNpS_Hw%22%7D
“Banana Comic Week 2013” to globalna kampania promująca zdrowe żywienie zorganizowana przez firmę Fyffes i wydawnictwo Carlsen Verlag.

W wielu krajach, w tym Hiszpanii, Rosji, Belgii i USA, do szkół i przedszkoli trafią banany z nadrukowanymi laserowo scenami z komiksów, w których zwykli chłopcy zmieniają się po zjedzeniu bananów w superbohaterów. Kampania ma na celu przerzucenie zainteresowania dzieci ze słodyczy i fast foodów na owoce.

Międzynarodową kampanię przygotowała agencja Serviceplan.