Kraj

Grey Warszawa z kampanią dla marki Lenor [wideo]

Kampania obejmie rynek Europy Środkowej oraz Bałkanów i komunikację w telewizji, prasie oraz działania in-store.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXE5ofJOQNw4%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
Grey Warszawa stworzył kampanię reklamową dla marki Lenor Parfumelle (Procter & Gamble), wprowadzającą na rynek nowy wariant płynu do płukania tkanin – Innocent. Kampania obejmie rynek Europy Środkowej i Bałkanów oraz komunikację w telewizji, prasie, a także działania in-store.

Reżyserem spotu reklamowego jest Jean Bocheux. Produkcją zajął się dom produkcyjny Tango Production z Grażyną Bastek na czele. Sesję fotograficzną przeprowadziła agencja MLP, a autorem fotografii jest Angelika Buettner. Produkcję ze strony agencji Grey nadzorował Laszlo Sefel.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom.