Kraj

Wystartowała kampania wizerunkowa Programu II Polskiego Radia

Po radiowej Trójce Program II promuje się za pomocą głosu Pawła Huelle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwLxG8nABKZ8%22%7D
19 listopada wystartowała telewizyjna kampania wizerunkowa Programu II, której “głosem” jest pisarz Paweł Huelle. Działania reklamowe obejmują TVP1, TVP2 oraz kanały tematyczne i potrwają do 30 listopada br.
 
Hasło kampanii to “Jesteś na miejscu”. Zgodnie z komunikatem słuchacze Dwójki to osoby zawsze “będące na miejscu”, bo Program II umożliwia im bycie wszędzie tam, gdzie rozgrywają się największe światowe wydarzenia kulturalne. Unikatowe nagrania koncertów, transmisje z najważniejszych sal i teatrów operowych świata, relacje i audycje mają zapewnić słuchaczom Dwójki bezpośredni, żywy kontakt z kulturą. Udział w spocie Pawła Huelle ma podkreślać nierozerwalny związek Programu II ze wszystkim co najlepsze w kulturze oraz prestiż, jakim stacja cieszy się wśród twórców i odbiorców kultury.
Kampania ma na celu pozyskanie nowych słuchaczy w wieku 25-45 lat, zainteresowanych szeroko pojętą kulturą oraz obdarzonych otwartością i ciekawością świata. Spoty reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2 oraz kanałach tematycznych: TVP Kultura, TVP HD, TVP Seriale, TVP Polonia, do końca listopada br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Kreację przygotowało studio graficzne Temperówka.