Kraj

Świąteczne bloki reklamowe KinAds

Broker za pomocą specjalnych bloków reklamowych chce pomóc domom dziecka.

Firma KinAds, broker reklamy kinowej, zainicjowała charytatywną akcję reklamową, z której dochód zasili domy dziecka w kilku polskich miastach. KinAds zamierza przekazać na ten cel 125 tys. zł.

Warunkiem powodzenia akcji jest pozyskanie co najmniej pięciu partnerów, którzy będą chcieli wykupić kampanię reklamową w specjalnie oznaczonych charytatywnych blokach. Koszt wejścia wynosi 50 tys. zł, z czego 50 proc. zostanie przekazane beneficjentom akcji – czyli domom dziecka.

W ramach przewidzianego budżetu partner akcji otrzymuje trzytygodniową kampanię (29.11 – 19.12.2013), ekspozycję logo na specjalnej planszy poprzedzającej charytatywny blok reklamowy, specjalne podziękowania i ekspozycję marek umieszczone w zwieńczającym akcję spocie wiralowym oraz bezpłatne dostosowanie spotu do technicznych wymogów reklamy kinowej.

W ramach planowanej akcji w kilku polskich miastach będą się odbywały specjalne pokazy filmowe dla dzieci z domów dziecka, podczas których organizator uroczyście przekaże zebrane fundusze.