ING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową swojej platformy handlu elektronicznego dla firm Aleo. Opisywaliśmy ją w MMP24 17 października.
Zalety Aleo w kampanii przedstawia fikcyjna postać – szef wszystkich szefów. Jest to jedyna osoba, która może innym szefom firm rekomendować, by zarejestrowali swoje firmy na Aleo. Główną zachętą dla firm do rejestracji w Aleo jest obniżanie kosztów zamówień, a dla małych firm – prowadzenie własnego sklepu online.
Jak informuje ING Bank od uruchomienia w Aleo zarejestrowało się tam 4,5 tys. firm.
Kampania jest prowadzona w telewizji i internecie (portale oraz media społecznościowe). Dodatkowo w ramach reklamy prasowej został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.). Kampania potrwa do końca br. Kreację przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, produkcją zajęło się studio F25, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Lowe Media. Przy projekcie doradzała także agencja ADHD Warsaw.