Kraj

Szef wszystkich szefów poleca Aleo [wideo]

Fikcyjna postać - szef wszystkich szefów - reklamuje platformę e-commerce B2B ING Banku.

ING Bank Śląski rozpoczął kampanię reklamową swojej platformy handlu elektronicznego dla firm Aleo. Opisywaliśmy ją w MMP24 17 października.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxD-ncd9__io%22%7D
Zalety Aleo w kampanii przedstawia fikcyjna postać – szef wszystkich szefów. Jest to jedyna osoba, która może innym szefom firm rekomendować, by zarejestrowali swoje firmy na Aleo. Główną zachętą dla firm do rejestracji w Aleo jest obniżanie kosztów zamówień, a dla małych firm – prowadzenie własnego sklepu online.

Jak informuje ING Bank od uruchomienia w Aleo zarejestrowało się tam 4,5 tys. firm.
Kampania jest prowadzona w telewizji i internecie (portale oraz media społecznościowe). Dodatkowo w ramach reklamy prasowej został opublikowany list otwarty szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm itp.). Kampania potrwa do końca br. Kreację przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt, produkcją zajęło się studio F25, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Lowe Media. Przy projekcie doradzała także agencja ADHD Warsaw.