W pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej bohaterowie spotu – klienci Subwaya – uczą się prawidłowo wymawiać nazwę sandwicza Cordon Bleu. Wyniki nauczania nauczycielki francuskiego są różne, jednak jak przekonuje hasło “Nieważne jak wymawiasz, ważne jak smakuje!”. Emisja spotu w kanałach tematycznych dobranych zaplanowana została na grudzień 2013 i styczeń 2014.
Aktywność w telewizji poprzedzają działania online, wykorzystujące kampanię bannerową w portalach YouTube i Facebook oraz w Ipli. Ruszył również konkurs na fanpage’u marki, który zachęca do zakupu sandwicza Cordon Bleu i przygotowania kreatywnego mema.
– Rozszerzamy zasięg aktywności reklamowych o nowe medium, w tym wypadku o telewizję. Zależy nam również na ujednoliceniu komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu kampanii przygotowanej w Polsce na Czechy, Słowację, Rumunię i Węgry – mówi Fabiola Gallegos Rios, marketing manager CEE w Subwayu.
Zraz koordynację komunikacji w CEE odpowiada agencja Q&A Communications. Spot telewizyjny wyreżyserował Dariusz Zatorski, a wyprodukował dom produkcyjny Houdini. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Subway ma obecnie w Polsce 80 restauracji, a kolejne 10 jest w budowie.