Kraj

Pierwsza kampania telewizyjna Subwaya [wideo]

Akcja komunikuje nowego sandwicza - Kurczak Cordon Bleu - dostępnego w limitowanej ofercie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fmt1kxBxfvrU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W pierwszej telewizyjnej kampanii reklamowej bohaterowie spotu – klienci Subwaya – uczą się prawidłowo wymawiać nazwę sandwicza Cordon Bleu. Wyniki nauczania nauczycielki francuskiego są różne, jednak jak przekonuje hasło “Nieważne jak wymawiasz, ważne jak smakuje!”. Emisja spotu w kanałach tematycznych dobranych zaplanowana została na grudzień 2013 i styczeń 2014.
Aktywność w telewizji poprzedzają działania online, wykorzystujące kampanię bannerową w portalach YouTube i Facebook oraz w Ipli. Ruszył również konkurs na fanpage’u marki, który zachęca do zakupu sandwicza Cordon Bleu i przygotowania kreatywnego mema.
– Rozszerzamy zasięg aktywności reklamowych o nowe medium, w tym wypadku o telewizję. Zależy nam również na ujednoliceniu komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, dlatego podjęliśmy decyzję o zaadaptowaniu kampanii przygotowanej w Polsce na Czechy, Słowację, Rumunię i Węgry – mówi Fabiola Gallegos Rios, marketing manager CEE w Subwayu.
Zraz koordynację komunikacji w CEE odpowiada agencja Q&A Communications. Spot telewizyjny wyreżyserował Dariusz Zatorski, a wyprodukował dom produkcyjny Houdini. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.
Subway ma obecnie w Polsce 80 restauracji, a kolejne 10 jest w budowie.