Kraj

Goldbach Audience przekroczył próg miliarda odsłon

Biuro reklamy pozyskuje kolejne duże serwisy.

Golbach Audience wzmocniło portfolio o kolejne duże serwisy rozrywkowe pozyskane na wyłączność sieciową i agencyjną. Do sieci dołączyły Wiocha.pl, Hopaj.pl, Kawusia.pl, Of.pl oraz Jeja.pl. Dzięki tym kontraktom liczba odsłon Goldbach Audience wzrosła do ponad miliarda miesięcznie.

Wiocha.pl publikuje zabawne obrazki i memy. Zasięg witryny to ponad 1,390 mln RU i 100,363 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2013.08). Klienci zainteresowani emisją reklam na Wiocha.pl mogą korzystać z klasycznych formatów reklamy display oraz form layerowych. Wiocha.pl jest też powierzchnią dla reklamodawców chcących realizować niestandardowe kampanie. W ich zaplanowaniu klientom pomaga zespół kreatywny Goldbach Audience.

Kolejnym dużym serwisem, który dołączył do Goldbach Audience na wyłączność, jest Jeja.pl. Zasięg Jeja.pl to ponad 1,138 mln RU i ok. 28,910 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2013.08). Witryna przyciąga internautów zainteresowanych grami online, dowcipami, zabawnymi grafikami. Serwis oferuje formaty płaskie i layerowe. Reklamodawcy mogą zlecać w tej witrynie również kampanie mobilne. Treści wideo dostępne na Jeja.pl dają klientom możliwość realizowania kampanii z użyciem pre-rolli. Podobnie jak w przypadku Wiocha.pl i tym razem reklamodawcy mogą sięgać po niestandardowe rozwiązania reklamowe, m.in.: gry sponsorowane, promocję na “liście gier” czy obrazki sponsorowane.

Serwisy Wiocha.pl, Hopaj.pl, Kawusia.pl, Of.pl zostały pozyskane od sieci IDMnet. Witryna Jeja.pl była wcześniej obsługiwana na wyłączność przez Evolution Media Net.